Rendiz is verheugd te vermelden dat het deelnemerstevredenheidsonderzoek van 2022 een gemiddelde score van 8.6 heeft opgeleverd, wat een kleine groei is ten opzichte van het voorgaande jaar (8.5). Het onderzoek, dat door 54% van de 233 deelnemers werd ingevuld, laat zien dat Rendiz op de goede weg is met het verbeteren van zijn dienstverlening en het verhogen van de klanttevredenheid.

Bij Rendiz vinden we het belangrijk om te luisteren naar onze deelnemers en te zorgen dat we hun behoeften en wensen begrijpen. Dit is de reden waarom we elk jaar een deelnemerstevredenheidsonderzoek uitvoeren. Dit jaar hebben we ook besloten om een digitale versie van het onderzoek via telefoon/app aan te bieden om de deelname te verhogen en onze deelnemers nog meer te betrekken bij het verbeteren van onze dienstverlening.

In 2023 gaan we de resultaten per locatie en traject uitdiepen en terugkoppelen naar de collega's. Vervolgens wordt er samen met de deelnemers geëvalueerd. 

We willen onze dank uitspreken aan alle deelnemers die de tijd hebben genomen om hun feedback te geven en bij te dragen aan de verbetering van onze dienstverlening. Rendiz blijft zich inzetten voor het bieden van hoogwaardige en gepersonaliseerde begeleiding aan al onze deelnemers en we zullen ons blijven richten op het verder verbeteren van onze dienstverlening op basis van de feedback die we ontvangen.

Tips en info

Cookies
Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.